Напрями виховної роботи | Основні завдання |
Морально-етичний | - формувати і розвивати міцні переконання і потребу жити згідно з моральними нормами, що склалися у суспільстві; - формувати цілісну моральну особистість з розвинутими гуманістичними рисами: доброта, милосердя, толерантність, совість, чесність, справедливість і т.д. |
Художньо-естетичний | - формувати основи естетичної культури - розширювати знання здобувачів у галузі світового та народного мистецтва, музики, побуту, ремесел; - виховувати художній смак та естетичну активність. |
Правове і громадянське виховання | - розвивати уявлення про норми життя в суспільстві, виховувати здатність та бажання жити згідно цих норм; - розвивати навички безпечної поведінки в суспільстві; - формувати соціальну активність, вміння захищати права людини; - виховувати активну самостійну особистість, свідомого громадянина України. |
Екологічне виховання | - формувати розуміння природи як першооснови існування людини; - розкрити значення стану довкілля для існування людини; - формувати почуття відповідальності за стан навколишнього середовища; - спонукати знаходити рішення для покращення стану довкілля. |
Формування здорового способу життя | - формувати стійкі переконання у необхідності ведення здорового способу життя; - формувати фізичні здібності, гармонію тіла і душі; - сприяти формуванню високого рівня санітарно-гігієнічних знань і навичок; - інформувати про способи підвищення імунітету, захисту від хвороб. |
Сприяння творчому розвитку особистості та підтримка обдарованості | - сприяти інтелектуальному, емоційному та естетичному розвитку гуртківців; - розвивати пізнавальні потреби здобувачів освіти; - заохочувати прагнення до саморозвитку та самовдосконалення; - розвивати дитячі обдарування через оптимально побудований освітній процес, взаємодію з сім’єю. |
Родинно-сімейне виховання | - розвивати зацікавленість своїм родоводом; - розвивати любов до батьків, повагу до людей похилого віку; - сприяти взаєморозумінню та довіри у стосунках між батьками і дітьми; - формування зацікавленості дітей та батьків через організацію спільної діяльності та змістовного дозвілля; - ознайомлювати батьків із методами народної педагогіки та з досягненнями сучасних педагогів. |
Національно-патріотичне виховання | - передача дітям і молоді соціального досвіду і духовних надбань українства, високої культури міжнаціональних відносин; - формування почуття любові до України, пошани до видатних вітчизняних історичних діячів; - формування національної самосвідомості, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків. |
Напрями виховної роботи